آزمون های شخص ثالث و گواهی‌نامه ها

اعتقاد راسخ مدیران رهلفکس به مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی به عنوان یکی از گام‌های اساسی توسعه، منجر به اخذ گواهی‌نامه ISO9001 با هدف بهبود مستمر کیفیت تولید و دانش فنی، تنوع محصولات و توسعه بازار با رویکرد مشتری مداری گردید.
همپای توسعه سیستم مدیریت کیفیت، استفاده از استانداردهای معتبر جهانی در فرآیندهای کنترل کیفیت و تولید اهمیت ویژه‌ای یافت و بر همین مبنا در سنوات گذشته موفق به دریافت گواهینامه کیفیت و ایمنی از موسسه VDE آلمان بر اساس استانـدارد IEC 61386 , نشان استانـدارد ملـی ایـران بر اساس استانـدارد INSO 11215-23 و گواهینامه ضد انفجار براساس استاندارد های IEC 60079-0 و IEC 60079-1 برای محصولات خود گردید.

معرفی شرکت

شرکت رهورد خراسان با سه دهه تجربه تحقیقاتی و تولیدی، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و رهبر بازار ایران و پیشتاز کیفیت صنعت لوله‌های خرطومی فلزی و غیرفلزی و متعلقات مرتبط در سطح کشورهای منطقه، مطرح می‌باشد.
محصولات تولیدی این شرکت به عنوان سیستم‌های مدیریت و حفاظت سیم و کابل‌های برق و دیتا و نیز انتقال سیالات و هوا کاربرد دارد. تولید محصولات با کیفیت، مطابق با استانداردهای معتبر جهانی و رضایتمندی مشتریان، سرلوحه مأموریت کسب و کار شرکت رهورد خراسان قرار دارد.

محصولات متنوع و با کیفیت رهفلکس، کاربرد آن‌ها را نامحدود ساخته و ارائه راه‌حل‌های مختلف و انعطاف‌پذیر، برای محافظت و مدیریت کابل‌ها در تمام شرایط صنعتی و جوی را ممکن و میسر ساخته است. نتایج آزمون‌های مختلف و کنترل کیفی مشتریان فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، برق، اتوماسیون، نیروگاه‌ها و انرژی‌های نو، صنایع هوایی، دریایی، ریلی و خودروسازی، صنایع نظامی و امنیتی و کنترل مداربسته، صنایع مخابرات و ارتباطات، تهویه مطبوع، صنایع معدنی و ماشین سازی، پیمانکاری عمومی پروژه‌ها و ساختمان و غیره، خود مدعای این موضوع است.

مشتری مداری

متخصصان رهفلکس ضمن پاسخ سریع و منعطف به خواسته‌های مشتریان، همواره در حال شناخت و تجزیه و تحلیل نیازهای جدید بازار می‌باشند تا به وسیله رفع آنها، کیفیت، ایمنی و سهولت استفاده از محصولات را بهبود بخشیده و هزینه اجرا و قطعات جانبی را کاهش دهند، در نتیجه به طور مداوم محصولات جدید به سبد محصولات این شرکت اضافه می‌گردد.

شبکه توزیع داخلی و خارجی

علاوه بر استقرار امکانات شرکت در مشهد و تهران؛ وجود شبکه گسترده توزیع در سطح کشورکه جزو معتبرترین تأمین کننده‌های تجهیزات برق صنعتی در سطح کشور می‌باشند، دسترسی مصرف‌کنندگان به محصولات این شرکت را آسان و با صرفه نموده است. شبکه توزیع خارجی متخصص، مستقر در کشورهای منطقه نیز پوشش بازارهای خارجی این شرکت را فراهم نموده است.